lørdag den 21. juli 2012

Arggggggh

Jeg har det meste af dagen i dag siddet her ved computeren og rodet rundt på nettet, samt i diverse tekst og billede behandlingsprogrammer bare for, at lave en ny header til min blog...... og er det lykkes endnu? Nej, det kan jeg ikke ligefrem prale med, så indtil jeg får fundet på en smart løsning må jeg jo leve med det jeg har, øv bøv....
Jeg tænker, at der må være en forholdsvis enkel måde, at lave dem på, hvor det stadig kommer til at ligne en million, men må acceptere at det ikke lige er dagen i dag, hvor det kommer til at ske.

Jeg har i hvertfald besluttet mig for, at holde en lille "lær at lave header" pause for i dag, så må jeg se om jeg i løbet af dagen får nogle lyse øjeblikke, hvor det hele bare gå op i en højere mening for mig ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Carina

    Jeg synes, du har en ganske fin header :-) Den er i hvert fald noget pænere end min egen! Jeg vil også gerne lave en ny, har haft flere forskellige. Det kommer nok på et tidspunkt. Jeg har ikke haft min blog så længe men har brugt MEGET tid på at rette den til. Du er velkommen til at kigge forbi :-) Jeg melder mig lige som fast læser på din blog.

    Hilsen
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Tak skal du have for dine søde ord ;) Jeg tror også jeg må lade den være for en tid og samle min energi på lidt andre kreative projekter. Og ja, man kan bruge timer på at rette ting til på bloggen, men det er også lidt hyggeligt...

    SvarSlet
  3. Og forresten et stort velkommen som min første faste læser ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...