torsdag den 5. juli 2012

Hovedet fyldt med kommende projekter.....

Har så mange ideér der bare venter på, at komme ud gennem hænderne, men tiden har ikke været med mig her i denne uge. Men nu har jeg sommerferie og den skal bl.a. skal bruges på, at udføre nogle af alle disse projekter og jeg glæder mig.

Jeg har idag bestilt en masse garn fra Yarnfreak (zpagetti og kauni) og ved allerede, hvad noget af det skal bruges til.
Der skal laves et tæppe med hæklede firkanter, der skal hækles en rund pude og derud over skal der hækles en hængekurv i zpagetti, så der er nok at gå igang med og så har jeg jo selvfølgelig også stadig mit granny stripes tæppe, som jeg håber at blive helt færdig med i ferien eller i hvertfald tæt på.
Ud over disse projekter vil jeg helt vildt gerne lære, at lave broderier har set nogle søde små ting som jeg vil se om jeg kan forsøge mig lidt med.

Et fremtidsprojekt/samt udfordring for mig er også om jeg kunne få lært, at lave patchwork da jeg rundt om på nettet har set de fedeste puder, tæpper m.m. som bare venter på at jeg får lært det, så hjemmet kan fyldes endnu mere op med kreative projekter. Men dette projekt gemmer jeg til efteråret og de kolde vinter timer. 

Og mon der ikke også vil være tid til et enkelt loppemarked eller to i løbet af sommeren ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...