fredag den 20. juli 2012

Tanker på en grå vejrs dag

Så blev det allerede fredag, jeg synes denne sidste ferie uge er fløjet afsted og jeg kan næsten ikke fatte, at den allerede er slut. Jeg er glad for mit arbejde og mine kollegaer og har intet imod, at vende tilbage på mandag. Meeeen jeg elsker, at gå herhjemme og hygge mig med alle mine idéer/projekter. Og selvom det ene ikke udelukker det andet, så er tiden bare anderledes i hverdagene.

Jeg synes alligevel, at jeg vender tilbage på arbejdet med en ny energi samt nye mål. Det må betyde, at feriens formål er blevet opnået.

Mine tanker om, at jeg ville blive færdigt med mit granny stripes tæppe her i min ferie må jeg desværre sige ikke er lykkes. Det er det eneste man får ud af, at have gang i så mange ting på én gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...