fredag den 31. august 2012

GIVE AWAY

Det er med stor glæde og en lille smule stolthed,
at jeg nu kan præsentere min allerførste GIVE AWAY...... 
Vinderen er trukket.....
 
Jeg har arbejdet på den i et stykke tid,
og jeg håber den vil glæde en lille dreng eller pige i Danmark.
 
Som vist indeholder min GIVE AWAY en lille samling af hæklet lege-mad.
Ud over det hæklede legemad, er der diverse små-køkkenting der vil passe perfekt ind i et lille legekøkken.
 
Pakken indeholder følgende:
  • Grønt æble
  • Citron
  • Lime frugt
  • ½ citron
  • Porre
  • Aubergine
  • 2 spejlæg
  • 2 forskellige kager
  • Tærte stykke
  • 3 oreo småkager
  • Lille si
  • "Opvaske" børste
  • 2 kopper
  • 2 skeer
  • 2 dybe grå skåle
  • 2 små lyseblå skåle
  • Et sæt grydelapper
  • Et viskestykke

Reglerne er følgende:
 
Jeg trækker lod ved 20 faste læser.
Du skal være bosat i Danmark.

1 lod: Fast læser + kommentar på dette indlæg.
3 lodder: Link til min blog, meget gerne med billede fra denne give away.

En lille rettelse: Er man både fast læser + ligger kommentar til dette indlæg, og linker til min blog får man selvfølgelig 4 lodder.
 
Du skal huske, at skrive hvor mange lodder du deltager med samt din mail-adresse, hvis du ikke har en blog.

 

22 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting. Vi får snart brug for legemad til ungerne så jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet dig på til 4 lodder... Se evt. min rettelse ;)

      Slet
    2. Ah ok. Det havde jeg ikke lige opfattet, men tak :-)

      Slet
  2. Sikke en dejlig blog du har her og lækker give away du har kastet af sted! Den bliver jeg da lige nødt til at deltage i! :D

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - se på min blog her: http://agnethe-aboutagirl.blogspot.dk/ hvor jeg har linket til din give away i højre sidebar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet dig på til 4 lodder... Se evt. min rettelse ;)

      Slet
  3. Sikke nogle fine ting til mini køkkenet, vil gerne være med på et lod :-)

    SvarSlet
  4. Super fin give away! Jeg har straks meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig. Jeg er med på 4 lodder!

    SvarSlet
  5. I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    3 lodder

    SvarSlet
  6. Min datter vil elske sådan en pakke, så jeg deltager helt sikkert med 4 lodder:-)

    SvarSlet
  7. Jeg har to små starutter som ELSKER at lave mad, så de ville helt sikkert også elske at få fingrene i så skøn en pakke. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :-)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  8. Super flot give-away. Jeg er med på 4 lodder :-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne være med med et enkelt lod :D

    SvarSlet
  11. Velkommen til blogland - jeg er selv ny blogger:-) Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  12. Du godeste, en gigantisk produktion! den vil jeg gerne vinde, jeg ved lige, hvor den vil bringe lykke:-)
    Jeg har ikke nogen blog, så jeg må desværre nøjes med 1 lod
    hilsen Karen

    SvarSlet
  13. 1 lod herfra. Super hyggelig giveaway

    SvarSlet
  14. Takker alle for jeres deltagelse i min allerførste give away og det bliver helt sikkert ikke den sidste... Vinderen er fundet, tjek dette link: http://denlillaelefant.blogspot.dk/2012/09/vinderen-af-min-allerfrste-give-away.html

    SvarSlet
  15. jeg hapser da alle fire lodder i denne skønne giveaway!

    Kig forbi min stof/garn gavekort giveaway

    SvarSlet
  16. Årh hvor er det bare fint - jeg nupper et enkelt lod :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...