onsdag den 8. august 2012

Rund pude

Jeg har gennem et lille stykke tid arbejdet med dette projekt. Jeg er endnu ikke færdig, men vil alligevel dele det med jer.
Jeg har længe ønsket, at hækle en rund pude og jeg havde også købt noget fedt kauni-garn, der skulle bruges til projektet, men da jeg så disse farver hos Søstrene vidste jeg, at der skulle laves en pude. Jeg vil bruge disse farver til puden.
Jeg er ret glad for det jeg har lavet indtil videre, men der er stadig et godt stykke vej endnu.
Jeg kan godt lide, at omgangene bliver afsluttet efter hver runde, når man hækler med flere farver. Der er en ret god beskrive af, hvordan man skifter fave, så det ikke ses. Den finder du her.

Jeg har endnu gang brugt Jeanettes opskrift og den er ret enkel at kaste sig ud i.
Jeg har stadig planer om, at få lavet en anden pude i Kauni-garnet. Men det må vente lidt.

Puden måler Ø40 cm og er købt i Stof 2000.

2 kommentarer:

  1. Hvor bliver den flot din pude... Jeg kunne godt lade mig kraftigt inspirere af din farve kombination til en pude. Jeg har i forvejen planer om et sleve i netop de farver :)

    Det er en fin blog du har, jeg har snuset lidt rundt og kommer stensikkert tilbage og suger mere inspiration til mig.

    Måske har du lyst til at deltage i min give away og besøge min blog?

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, bukker og nejer for de rigtig søde ord. Jeg er da rigtig glad for, at jeg kan inspirere til nye spændende projekter, det er kun skønt.
      Du skal være mere end velkommen til, at komme tilbage og besøge mig ;) - og jeg må da lige forbi din blog og se, hvad du gemmer der :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...