torsdag den 11. oktober 2012

Det færdige resultat/rundt tæppe

Så blev det færdigt...
Det har egentlig ikke taget så lang tid, at lave.
Men processen med, at finde den rette farvekombination har taget lidt tid.


Jeg er ret godt tilfreds med resultatet og indtil videre kommer det til at ligge nede i stuen og senere må det op på krea-værelset. Når kæresten bliver træt af, at flytte det ved rengøring.


Opskriften er fundet her. og jeg har brugt en nål#10

Jeg har tidligere lavet et tæppe efter samme opskrift.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fint tæppe! Se det er sådan noget, der giver mig lyst til at lære at hækle og strikke igen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så glad, når jeg får sådanne positive kommentarer ;)
      Jeg synes da bare du skal finde hæklepinden frem,og kaste dig ud i det. Det er så dejligt afslappende ;)

      Slet
  2. Hvor er dine borde fra? De er virkelig også fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem har jeg for en del år siden købt hos Idé møbler, men jeg synes at have set de stadig har dem?. De var ikke ret dyre, mener omkring 1000 kr for dem alle, men er ikke 100% på det, da det somsagt er en del år siden ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...