lørdag den 20. oktober 2012

Endnu en hæklet kanin



Jeg synes normalt ikke, at det er så spændende, at lave det samme projekt flere gange efter hinanden, men lige i dette tilfælde havde jeg lysten til, at gøre det.

Det drejer sig nemlig om en fødselsdagsgave til en dejlig lille pige på nu 3 år ;)
Grunden til, at jeg har valgt at lave endnu en kanin og ikke noget andet. Er fordi, da jeg gav den tidligere kanin i gave var denne fantastiske pige også tilstede. Hun syntes den var så sød, fordi den havde kjole på. Det kunne jeg slet ikke stå for, så selvfølgelig skulle hun også have en hæklet kanin.

Jeg har dog valgt nogle andre farver til denne.

Jeg fandt nogle slåfejl i opskriften på det tidligere indlæg, så blev lige rettes til, i samme forbindelse...

Opskriften findes her. /Jeg har gjort nederdelen en lille smule længere end den tidligere udgave, samt hæklet lidt flere omgange med farven til blusen -tjek opskriften der står det.

Jeg er tilfreds med resultatet, og håber at den bliver modtaget med glæde ;)


2 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den skøn! Håber jeg får tid til at lave sådan en til min søn der stadig er inde i maven, så skal den bare have selebukser på ;-) Jeg er helt vild med de farver du har valgt sammen! Hans far har nemlig også en kaninbamse, som stadig følger ham, og ligger i et skab ved siden af vores seng. Så det kunne da være en hyggelig tradition at føre videre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker for de søde ord. Jeg ved også, at denne kanin bragte glæde hos den lille pige, der fik den :) Jeg har faktisk selv overvejet, at lave en drenge-udgave, med netop selebukser, tror det ville være ret sødt.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...