fredag den 21. december 2012

Blogbredden?

Kender i det?  - og vil i hjælpe mig?

Efter at jeg har justeret bredden på min blog til, at være 960 pixel og den lille 260 pixel, så kan jeg ikke bruge den største udgave af billederne. Gør jeg det vises de hen over det, der står ude i højre side af bloggen.

Jeg har i lang tid bare levet med udgaven 'stor' til mine billeder, men synes ikke det står så pænt på bloggen..

Jeg synes godt nok det er mærkeligt, hvad har i indstillet jeres blogsbredde på?


5 kommentarer:

  1. Ja det kan jeg da godt forstå! Min blog er 1100 pixels og mit sidepanel er 300. Det har det altid været og jeg synes egentlig, at det fungerer ret godt. I hvert fald på min mac, jeg ved jo ikke hvordan den ser ud hos andre! Måske man burde spørge nogen :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine

      Hvad hedder din blog, synes ikke jeg kan finde den under sit navn? Ville lige se, hvordan bredden så ud hos dig.

      Slet
    2. -dit- navn skulle der står...

      Slet
  2. Hvis du venstrestiller billederne kan de godt være der i str extra stor. Det er i hvert fald sådan jeg gør ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Billederne er stadig lidt for store selvom jeg venstrestiller dem... Så ved ikke rigtig hvad løsningen er?
      Har det noget med den skabelon, man har valgt?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...