tirsdag den 25. december 2012

Min bedste juleaften *nogensinde*

JEG SKAL GIFTES!!!!!

Jeg har haft den bedste juleaften nogensinde. Kasper - min kæreste - valgte denne dejlige højtidsdag, som dagen hvor han friede til mig.
Det var helt perfekt og super romantisk. Jeg kunne ikke ønske mig det på nogen anden måde. Han var så sød ;)

Jeg er stadig helt høj af glæde, og føler mig som den lykkeligste kvinde i hele verden ;)

Og så fik jeg, efter min mening, den flotteste ring helt enkelt med en masse små sten. Men al for stor, så den skal lige en tur forbi guldsmeden, inden jeg kan få lov til at gå med den.

Jeg kan næsten ikke vente, til de åbner igen efter jul ;)



4 kommentarer:

  1. ihhhhhhhhhh - STORT tillykke. Det var da en fantastisk gave:-) Hvor spændende for jer (og måske også for os, hvis vi får lov at følge med i bryllupsforberedelser:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina :) Ja, det var en hel vild fantastisk gave at få ;) Jeg glæder mig allerede til, at skulle i gang med planlægningen, og vil helt sikkert dele det med jer. Vi har snakket lidt om, at det nok først bliver i år 2014, så der er lidt god tid til planlægningen :) Men skønt er det ;)

      Slet
  2. Stort tillykke.
    Åh hvor skønt, det er simpelhen fantastisk at blive gift.
    Min kæreste og jeg blev gift sidste år, efter 13 års kæresteri og 2 børn. Men det blev det ikke mindre fantastisk af!

    Nyd planlæningen, glæden og "det store brag". Det er så skønt :)

    (Hvis du har lyst kan du se billeder på min blog af Trash Hhe Dress)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...