fredag den 7. december 2012

Sikke et arbejde ;)

Som jeg skrev igår har Marie lavet en vejledning til, hvordan man kan lave en header til sin blog. Idag besluttede jeg, at prøve det af og kastede mig ud i en ny og forhåbentlig forbedret udgave af min egen header. Jeg er ikke hel tilfreds endnu, men det er da en start. Jeg kunne godt tænke mig, at billederne var lidt større, men det kan jeg ikke helt finde ud af.

I samme forbindelse lavede jeg nogle andre ændringer bl.a. en justering af bredden på bloggen. Det havde desværre ret mange konsekvenser.
Det betød, at jeg måtte gennemgå alle mine gamle indlæg for, at ændre billedstørrelsen, da det ellers så vildt grimt ud ;)
Jeg burde også have flyttet lidt rundt på teksten, men synes ikke lige tiden var til det, så det må jeg overleve lidt endnu...



2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud ;-) Et lille tip til dine billeder: Når du har markeret billedet, så vælg "ekstra stor" og "venstrestil" hvis du vil have større billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men kan man gøre det med billederne i ens header? Det troede jeg kun, at man kunne med de billeder der ligger i et indlæg?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...