fredag den 8. marts 2013

Endnu et kursus... SKØNT!!!

Efter lidt overvejelser har jeg tilmeldt mig et hækle kursus i amigurumi teknikker, som afholdes af Sidsel Sangild.

Jeg har snart lavet mange amigurumier, så helt grøn er jeg ikke indenfor det. Men det er selvlært gennem diverse bøger og videoer fra nettet m.m. Jeg tror derfor, at jeg nok skal få noget mere viden med hjem. Jeg skulle jo gerne blive endnu bedre til, at hækle :)
 
Billedet er af en af mine kreationer ud fra Maja Hansens opskrift.

Hvis andre skulle have interesse i dette, så kan du læse mere om det her.


2 kommentarer:

  1. Har selv meldt mig til kurset og glæder mig. Meldte mig til inden jeg kunne hækle noget som helst men har nu fået kæmpet mig igennem et par dyr - dog tror jeg at jeg har masser at lære ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Jeg glæder mig også helt vildt, det er altid spændende at lære nye ting, samt at møde andre mennesker der holder af garn ;)

      Jeg er også sikker på, at vi får en masse ny viden med os hjem..

      Vi ses snart ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...