torsdag den 16. maj 2013

I betyder mere end i ved

Jeg har lige set, at jeg er oppe på 100 læsere, og det synes jeg er helt vildt fedt... Det gør mig glad helt ind i hjertet, fordi jeg opfatter det som en anerkendelse af, hvad jeg render rundt og sysler med :)

 
Da jeg begyndte, at blogge havde jeg ingen idé om, hvilken betydning det ville få for mig. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at det ville give mig så meget glæde samt inspiration.

Jeg ved ikke noget bedre end, at læse med hos jer andre. Jeg synes næsten, at jeg "kender" nogen af jer bare pga. de ting I skriver om jer selv, og det i viser frem på jeres blogge.

Så en stor tak til alle Jer der er med til, at gøre blogland til det, det er....

KnuZ 

2 kommentarer:

  1. Det er en fornøjelse at læse med hos dig og der er jo altid god inspiration at hente :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at høre :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...