lørdag den 15. juni 2013

Hæklet dukke

Som nogen måske har set på Instagram, så har jeg igennem et lille stykke tid arbejdet på en hæklet dukke. 
Det er ikke min egen opskrift, men jeg har tilføjet lidt små detaljer. 

Opskriften er engelsk, og kan købes her til overskuelige penge  ca.30 kr.







Jeg har brugt lidt stempelfarve til kinderne, og så har hun fået en lille næse lavet med puff stitch.

Hun er hæklet i dobbelt garn, fra Søstrene Grenes, med en nål 4.

Jeg har endnu ikke fundet hendes ejermand, men det er altid godt at have lidt på lager.




6 kommentarer:

  1. Holy moly hvor er hun bare sød! Så karakterfyldt, fin og helt igennem gennemført. Gid jeg havde tålmodighed til at lave sådan en skabning. Super flot arbejde!

    SvarSlet
  2. Næh, hvor er den sød :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fantastisk. Og næsen giver lige lidt ekstra personlighed og cuteness. Flot arbejde.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Mange tak for de søde kommentarer, det kan kun gøre en glad ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...