tirsdag den 20. august 2013

Brudekjole, hår m.m.

Brudekjolen var vigtig for mig, selvom det hele skulle foregå på rådhuset, så var det vigtigt for mig, at man ville kunne se, at jeg var bruden. 

Min kjole er af mærket hoss, og jeg elsker den ;)
Den er meget enkel, men der er stadig en del deltaljer på den bl.a. dens ryg.



Lidt billeder fra selve vielsen på rådhuset.



Min far har en gammel bil, så selvfølgelig kørte han os ;)



Min dejlige brudebuket, den var så fin og efter brylluppet lagde jeg den på min mormors gravsted, så hun også var lidt med til mit bryllup. 

 
  Mit hår blev sat hos en frisør og jeg synes det passede til tøjet og stilen.
 
Håret bagfra

Vores bryllupskage, som jeg desværre kun spiste et par bider af :)



Det lykkelige par ;)

Det var lidt mere bryllupsspam fra mig til jer ;)


24 kommentarer:

  1. smukt og smukt og smukt <3

    SvarSlet
  2. hvor er du bare smuk - ja i ser begge hammer godt ud :) og sikke en skøn rygudskæring din kjole har! tillykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kinder skulle der står ;D

      Slet
    2. Det kører rigtig godt, hihi.. Tusind tak Sandra.. jeg får helt røde kinder :)

      Slet
  3. Endnu engang tillykke. Du er utrolig smuk og dit hår er jo helt fantastisk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder:-) Er helt vild med det hår:-) Stort tillykke:-)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Det er en meget fin kjole og yndigt hår. Stort tillykke med dagen.
    Husk at opdatere "Kvinden bag bloggen" ;-)
    www.madling.dk

    SvarSlet
  7. smukt og flot - stort tillykke :)

    SvarSlet
  8. smukt og flot - stort tillykke :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser du bare fantastisk ud :D

    SvarSlet
  10. Skøn kjole og skønt hår :) Og flotte sko. Perfekt :)

    SvarSlet
  11. Ihh altså. Undskyld at jeg er bagud, men hvor ser det fint ud det hele: Kjolen, håret, kagen... ja det hele er smukt at kigge på. Stort tillykke.
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Signe.. Vi havde også den mest vidunderlige dag ;)

      Slet
  12. Dejlige billeder - I er et smukt par :) Stort tillykke med dagen!

    SvarSlet
  13. Tillykke :) Er helt vild med din kjole - enkel og alligevel med fine detaljer. Smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anita , jeg var også selv helt forelsket i den første gang jeg så den :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...