lørdag den 17. august 2013

Tilbageblik..

Jeg har ikke været særlig aktiv på hverken bloggen eller Instagram, her den seneste uge, men det er bestemt ikke, fordi der ikke er sket noget i mit liv... faktisk tværtimod. Der har været fuld fart frem i det "virkelige" liv...
Jeg vil ikke kunne få alle tingene med i dette blogindlæg for, så vil det blive umenneskeligt laaaaangt, så må dele det lidt op..

For en uge siden fik jeg min nye titel som "kone", skal stadig lige vende mig lidt til klangen. Men jeg nyder, at være en gift kvinde.

Vi havde den mest fantastiske dag som vi aldrig vil glemme, det skulle være et lille uhøjtideligt bryllup, da det var et rådhus-bryllup og vi også gerne vil velsignes i kirken på et tidspunkt.
Men jeg synes måske, at jeg har negligeret, det at blive gift borgerligt for det var faktisk en rigtig fin og intim ceremoni, i et pænt lokale fyldt med alle de nærmeste familiemedlemmer. Det var fantastisk.

Selve dagen var lige så fantastisk, der blev holdt smukke tårevældende taler, der blev spist lækker mad m.m.

Jeg vil ikke med ord kunne beskrive, hvor lykkelig jeg var gennem hele dagen, for det var bare skønt. Vi blev også enige om, at man burde holde flere bryllupper selvfølgelig med den samme mand ;)  

Det var min svigerfar der stod for lokale, mad, vin m.m. Men jeg ville gerne stå 
for selve udsmykningen af bordene. Jeg har løbende vist lidt frem her på bloggen, men vil da meget gerne vise jer det endelige resultat.



Vaserne på bordene er syltetøjsglas med sejlgarn rundt om. Det var en idé jeg fandt på pinterest. Jeg synes det passede fint til et uhøjtideligt bryllup, med et strejf af havestemning.. Blomsterne tager sig slet ikke så fint ud på billederne som i virkeligheden. Men de passede perfekt til rummene, og jeg er så glad for mit valg.

Bordkortene var de små sommerfugle som var i forskellige former.



6 kommentarer:

  1. hjertelig tillykke med dagen.
    Bordpynt og dekoration ser smukt ud...og ja man skulle holde flere bryllupper i sit liv....med den samme mand.
    Mit drømmebryllup er på en bakketop i det skotske højland. Tøjet skal være vandrestøvler og en ulden sweater ;D og smukt ville det være, hvis der var et par bræende får i baggrunden. Nu er jeg gift og kan desværre ikke overbevise manden om det smukke i min vision om endnu et bryllup :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lene :)
      Det lyder da ellers til, at være et smukt drømmebryllup Lene.. Men hvis manden ikke er med på idéen, så bliver det lidt svært ;)

      Slet
  2. Hvor ser det altså fint ud. Ikk for voldsomt men stadig lækkert :D

    Godt i havde jer en skøn dag. :D

    SvarSlet
  3. Det er vel nok blevet fint :) Og endnu en gang stort tillykke med din nye titel!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...