lørdag den 11. januar 2014

Strikket djælvehue

Årets første overspringshandling... Jeg var ellers i gang med hækleprojekt, men blev fristet af bogen Blød begyndelse, hvor jeg forelskede mig i en djævlehue. 

Jeg vidste, at jeg havde en rest liggende af Filcolana Merci, som ville passe til huen.



Jeg har strikket huen i str. 0-3 mdr. på pind 2,5-3. Jeg har brugt omkring 15 g garn til projektet.

Nu ligger den bare og venter på, at dens ejermand skal komme til verden indenfor meget kort tid. 

5 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en eller anden idé om, at det er kompliceret at strikke sådan en fætter… Men måske skulle man prøve det af? Din er i hvert fald virkelig sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. Jeg synes faktisk ikke det var et så svært projekt, tror det ser mere indviklet ud end det er ;)

      Slet
  2. En meget fin farve og sød hue :) har i nu ikke givet mig i kast med at strikke en djævlehue -ser svær ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk ikke en så svær opgave og jeg er bestemt ikke en erfaren strikker.. ;)

      Slet
  3. Den er rigtig fin og elsker farven:-) kh Ingrid

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...