onsdag den 12. marts 2014

Blogtræf

Det skal jeg da også prøve, og så er det et lidt anderledes blogtræf end dem jeg tidligere har læst om.

unnamed
Billede lånt fra Dankbar's hjemmeside.
I kan læse om konceptet her.

Jeg har i et stykke tid haft lyst til, at tilmelde mig men har ikke rigtig haft modet før idag. Ikke at jeg er bange for at møde andre bloggere, men fordi jeg blev i tvivl om jeg havde nok at byde på, i forhold til konceptet. Men jeg har ladet tvivlen komme mig selv til gode, og hopper ud i det. Så håber jeg bare at jeg lander på begge ben.


Kunne det være noget for nogle af Jer andre?



10 kommentarer:

  1. Det lyder faktisk rigtig spændende... Men jeg er også lidt i tvivl om, hvad man skal bidrage med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du skulle overveje det, det ville være hyggeligt at hilse på dig ;) så må vi se om man har noget at bidrage med ;D

      Slet
    2. Så er jeg meldt til. :)
      Og er stadig meget spændt på, hvad man egentlig skal med de unge mennesker. :)

      Slet
    3. Ej, hvor godt! Jeg vil glæde mig til at møde dig :) Jeg ved heller ikke helt hvad man skal, men så er vi da to ;)

      Slet
  2. God smuk solskins torsdag ønskes:-)

    det er en god idé at du hopper ud i det.
    Du har bestemt meget at byde på. Husk altid at tro på dit værd:-)

    Min datter og jeg er først ved at bygge vores blog op og skal have skiftet til eget domæne, lavet gallery osv.
    Men næste år er vi parate til at være på blogtræf.
    Så ses vi måske der.

    Men du må nyde det i år og samle ekstra erfaring.
    Hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Det gav da lige selvtilliden et boost i den rigtige retning ;) det lyder spændende med jeres blog :)

      Slet
  3. Uh... det er godt nok fristende... Er en gruppe unge jeg har nydt at arbejde med. Må se om jeg kan få passet pigerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være rigtig hyggeligt, hvis du også skulle afsted :) giv endelig lyd fra dig, hvis du kan få pigerne passet...

      Slet
  4. Åh jeg vil så gerne og har det som du havde det - hvad kan jeg bidrage med og/eller er det ok at komme og bare sug til sig?
    skal skal ikke ....


    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det faktisk stadig lidt sådan og da jeg så, så Puk's indlæg ang. Indholdet for dagen må jeg indrømme at jeg lige fik lidt præsentationsangst, men jeg er tilmeldt og så må jeg tage det lidt som det kommer, og håbe på der er andre som har det på samme måde ;) Synes det kunne være hyggeligt, hvis du kom :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...