søndag den 30. marts 2014

Tempelblomst

Her ligger den færdig og venter kun på en vask.


Jeg fik den af pindene i går aftes og jeg er ret godt tilfreds med resultatet.
Jeg blev spurgt om den kunne strikkes af en nybegynder og ja det tror jeg, for jeg ser bestemt ikke mig selv som en erfaren strikker, og jeg kunne det. Men jeg er også sådan en som kaster sig ud i projekterne og så først undervejs finder ud af, om jeg kan finde ud af det ;)

Jeg har strikket den med to tråde blackhill højlandsuld/Stålgrå og en tråd alpaca/Kaffefløde.
Jeg har brugt lidt under 400 g. af højlandsulden og ca. 150 g. alpaca, så ikke nok med den er meget lækker, så har den også været til at betale :)

Garnet kan købes her.

6 kommentarer:

  1. Den er virkelig virkelig flot! Og den ser altså noget sværere ud end noget en uerfaren kan lave. Men hvad ved jeg... jeg er selv nybegynder. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Astrid ;) Jeg tror, at hvis man kan strikke efter diagram så er den enkel nok at strikke :)

      Slet
  2. Den er bare SÅ flot og står også meget højt oppe på min liste! Og garnet er købt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så hyggelig at strikke, så du kan god glæde dig :) Rigtig god fornøjelse!

      Slet
  3. Kan se at indlægget er mere end 1 år gammelt, men prøver alligevel. Hvad hedder opskriften og hvor kan den købes? Superflot 😊

    SvarSlet

  4. Kan se at indlægget er mere end 5 år gammelt. Hvad hedder opskriften og hvor kan man købe den?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...