torsdag den 24. april 2014

Skulle man?

Jeg leger med tanken, om at strikke et tæppe. Flere evighedstæpper der kan ligge ufærdige i muleposer ;)

Jeg har tidligere strikket dette baby tæppe, og allerede engang drømte jeg om et voksen -tæppe i samme mønster. Spørgsmålet er så bare, om jeg nogensinde vil blive færdig med det? 


Jeg har ca. 500 g. garn liggende fra garn udsalget, det er en blanding mellem bomuld og uld.
Jeg ved, at garnudsalgets garn har en dejlig lang løbelængde, men om det vil være nok til et helt tæppe, det er jeg i tvivl om.
Skulle man tage chancen?

Der er mange spørgsmål som savner svar... tænke, tænke, tænke.... :)

4 kommentarer:

  1. God formiddag søde kreative kvinde:-)

    Ja gå du da bare i gang. Det er et tålmodigheds arbejde, men det er sundt for sjælen og giver en stor personlig sejr og tilfredsstillelse når det færdige tæppe ligger der:-)

    Pøj pøj.

    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer i stor stil til, at sætte min tålmodighed på prøve, men du har helt ret i at det vil være en stor personlig sejr når man kan putte sig ned under et skønt tæppe en vinterdag - og hvem siger det behøver, at være den kommende vinter ;)

      Slet
  2. Gør det! Og hvis du ikke bliver færdig, så syr du bare en ny mulepose, så der er plads til nye projekter. :)
    Og mon ikke 500 gram er nok? Ved du, hvor meget du brugte til babytæppet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. Ja, jeg kommer aldrig til at gå ned på muleposer ;) Hvert et udfærdigt projekt skal jo have sin egen pose ;) Jeg er er stadig meget i tvivl om det er garn nok, men nu kaster jeg mig ud i det. Jeg må undervejs se om jeg kommer til at mangle garn, kunne se at man stadig kan få det.. Jeg mener, at jeg brugte ca. 6 nøgler á 50 g. til baby-tæppet.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...