mandag den 30. juni 2014

Se hvad jeg har fået i juni - Tråd&Garn

Af Susanne har jeg været heldig, at modtage dette fine Harlekinhåndklæde samt hæklede grydelapper.

Begge dele faldt lige i min smag. Jeg havde selv opgivet, at få hæklet et håndklæde. Det var derfor ekstra skønt, at modtaget et.

Susanne er i gang med, at starte sin egen blog op. Hvis du er nysgerrig kan du se den her.

 


Bettina @Brombaerstrik var den anden, der skulle sende til mig i juni. Af hende har jeg fået dette skønne net. 



Jeg er hel målløs over det store arbejde med symaskinen. Nettet skal helt sikkert bruges til kommende krea-projekter. Ud over nettet fik jeg også denne fine pung. 


Pungen er allerede taget i brug til hæklenålene m.m. Stoffet er valgt på baggrund af min blogs navn, det er så gennemtænkt det hele.

/Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal kunne undvære disse skønne pakker, når Tråd og Garn projektet slutter... Godt der er længe til endnu ;)

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har modtaget! Jeg er ret vild med farven på grydelapperne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nogle vild gode ting, synes jeg :)

      Slet
  2. Nøj, nogle flotte ting. Det hele er bare så FINT:-) tillykke med det. kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg er også rigtig glad for det hele.

      Slet
  3. Søde Carina, dejligt at du kunne bruge gaven og tak for linket til min blog :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...